Home » , , , , » Mitt stora feta grekiska bröllop (2002) Spela Film

Mitt stora feta grekiska bröllop (2002) Spela Film

titta hela filmen Mitt stora feta grekiska bröllop i hög kvalitet. fullständig film streaming Mitt stora feta grekiska bröllop i HD-video. spela strömmande Mitt stora feta grekiska bröllop i högupplöst format. fullständig strömning Mitt stora feta grekiska bröllop i högkvalitativ video. online streaming Mitt stora feta grekiska bröllop i hd-format.


det är klart en fullständig beskrivning av Mitt stora feta grekiska bröllop nedan:
  • Originaltitel : My Big Fat Greek Wedding
  • Film titel i ditt land : Mitt stora feta grekiska bröllop
  • År av film : 2002
  • Genrer av film : Komedi, Drama, Romantik,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2002-02-22
  • Företag av film : MPH Entertainment, Playtone Productions, Gold Circle Films,
  • Länder film : Canada, United States of America,
  • Språk film : ελληνικά, English,
  • Varaktighet film : 91 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6.1
  • Youtube ID för filmen : O2mecmDFE-Q
  • Översättning av film : FI,EN,ZH,IT,RU,FR,PT,HU,SV,SK,CS,DA,NL,EL,HE,DE,ES,PT,UK,TR,KO,PL,
  • Aktörer som film :Joey Fatone (Angelo), Michael Constantine (Gus Portokalos), Christina Eleusiniotis (Toula as child), Fiona Reid (Harriet Miller), Gerry Mendicino (Uncle Taki), Bruce Gray (Rodney Miller), Gia Carides (Cousin Nikki), Lainie Kazan (Maria Portokalos), Bess Meisler (Yiayia), John Corbett (Ian Miller), Louis Mandylor (Nick Portokalos), Frank Falcone (Suitor), Nia Vardalos (Toula), Marita Zouravlioff (Toula Teenager), Andrea Martin (Aunt Voula), Jayne Eastwood (Mrs. White)

0259446

Mitt stora feta grekiska bröllop korrekt film utsöndras genom MPH Entertainment, Playtone Productions, Gold Circle Films, med hjälp av en beskrivning av filmen är "Toula Portokalos med sitt toviga hår och sina tjocka glasögon är sin grekiska familjs värsta mardröm: Hon är trettio år gammal och fortfarande inte gift. Men när Toula förändrar sitt utseende och börjar jobba på en resebyrå möter hon den charmige Ian Miller. Ett äktenskap är i sikte. Det är bara ett problem: Han är inte grek! Så medan romantiken slår ut i full blom måste Toula försöka dölja Ian för sin familj - och dölja sin familj för honom...". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

jag gjorde först fick reda på den här filmen är jag inte helt säker om jag uppskatta idé eller inte. Efter att ha sett det Jag kan använda att förmedla i vilken verkligen uppskattar. Jag mycket rekommenderar den här filmen för de individer som njuta av genre Komedi, Drama, Romantik, . Du kunna titta på den gratis genom att helt enkelt klick lämna och registrera, möjlig titta miljontals senaste filmtitlar utan kostnad.

... titta på strömmande Mitt stora feta grekiska bröllop i bästa kvalitet 720p ....




Director of Photography : Jeff Jur, Screenplay : Nia Vardalos, Producer : Gary Goetzman, Director : Joel Zwick, Producer : Rita Wilson, Original Music Composer : Chris Wilson, Producer : Tom Hanks, Original Music Composer : Alexander Janko, Editor : Mia Goldman
Ja, nu du kan titta på film av Mitt stora feta grekiska bröllop helt längd och få den anslutning till detta video Mitt stora feta grekiska bröllop i bästa look videoformat.


Tags: usa, parents kids relationship, greece, culture clash, midlife crisis, restaurant, bad mother-in-law, mother-in-law, parents-in-law, son-in-law, father-in-law, patriarch, bad father-in-law, greek, wedding, family, xenophobia,

You've just seen the movie categories Action / Drama / Romantik / Science Fiction / Thriller titled Mitt stora feta grekiska bröllop (2002) Spela Film. You can bookmark this page with the URL https://filmerseremordare.blogspot.com/2016/06/mitt-stora-feta-grekiska-brollop-2002.html. Thank you!
Mitt stora feta grekiska bröllop (2002) Spela Film 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Filmer Seriemördare - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger