Home » , , , , , , , » Vad döljer du för mig? (2016) Spela Film

Vad döljer du för mig? (2016) Spela Film

online streaming Vad döljer du för mig? i högsta kvalitet. fullständig strömning Vad döljer du för mig? i topp videoformat. titta hela filmen Vad döljer du för mig? i bästa kvalitet. fullständig film streaming Vad döljer du för mig? i högupplöst format. ladda ner hela Vad döljer du för mig? i HD-video.


du kan se en omfattande beskrivning av Vad döljer du för mig? nedan:
  • Originaltitel : Perfetti sconosciuti
  • Film titel i ditt land : Vad döljer du för mig?
  • År av film : 2016
  • Genrer av film : Komedi, Drama,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2016-02-11
  • Företag av film : Lotus Production,
  • Länder film : Italy,
  • Språk film : Italiano,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.8
  • Youtube ID för filmen : -lOUnBsjGuY
  • Översättning av film : EN,EL,IT,RU,ZH,ES,FR,RO,UK,NL,PL,SR,PT,ZH,TR,HU,HE,DE,CS,BG,SV,
  • Aktörer som film :Anna Foglietta (Carlotta), Alba Rohrwacher (Bianca), Marco Giallini (Rocco), Benedetta Porcaroli (Sofia), Valerio Mastandrea (Lele), Kasia Smutniak (Eva), Giuseppe Battiston (Peppe), Edoardo Leo (Cosimo)

4901306

Vad döljer du för mig? är den främsta film tillhandahålls av Lotus Production, som kommer med en beskrivning av filmen är "En varm sommarkväll samlas ett antal par och singlar för att avnjuta en god middag tillsammans. De har känt varandra i åratal och borde veta det mesta om varandra. Men gör de verkligen det? Plötsligt får en av dem idén att testa ett socialt experiment. De ska alla lägga upp sina mobiltelefoner på bordet, varefter alla får ta del av samtliga samtal och sms som dyker upp under kvällen! Efter livliga diskussioner går slutligen alla med på att delta i leken, som snart visar sig bli en vådlig rysk roulette med deras egna hemligheter som högsta insats. Det blir en kväll som ingen av dem någonsin kommer att glömma.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

om du i själva verket fortsätta att utforska för Filmer efter titel Vad döljer du för mig?, du är bra på den perfekta hemsida. Här kan du titta på gratis eller ladda ner den av din mobil enhet genom att klicka på knappen Hämta. Du kanske också vill titta miljontals senaste filmtitlar gratis genom att registrera såsom en medlem. du individuellt tar 2 minuter registrera dig njuta av flera senaste filmerna gratis

... titta på strömmande Vad döljer du för mig? i bästa look videoformat 720p ....




Original Music Composer : Maurizio Filardo, Director of Photography : Fabrizio Lucci, Producer : Marco Giannoni, Producer : Marco Belardi, Screenplay : Paola Mammini, Costume Design : Camilla Giuliani, Screenplay : Filippo Bologna, Screenplay : Paolo Costella, Editor : Consuelo Catucci, Director : Paolo Genovese, Production Design : Chiara Balducci, Screenplay : Rolando Ravello, Screenplay : Paolo Genovese
säker, nu du kan se film associerad med Vad döljer du för mig? fullständigt längd och hitta den anslutning till detta video Vad döljer du för mig? i hög kvalitet.


Tags:

You've just seen the movie categories Action / Drama / Fantasy / Komedi / Kriminal / Romantik / Skrck / Thriller titled Vad döljer du för mig? (2016) Spela Film. You can bookmark this page with the URL https://filmerseremordare.blogspot.com/2017/06/vad-doljer-du-for-mig-2016-spela-film.html. Thank you!
Vad döljer du för mig? (2016) Spela Film 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Filmer Seriemördare - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger